måndag 11 juni 2012

Dags för sommarkurser

Då har sommarkurserna på univeristetet dragit igång! Att läsa juridik under sommaren kändes innan jag gick på uppropet lite tungt, men tänkte att jag iaf måste registrera mej tills jag vet hur det går med reservplatserna. Behöver lixom poängen för CSN! Fast efter att ha varit där på första föreläsningen vet jag inte om det är så tungt som det kändes när jag vaknade. Det handlar ju faktiskt inte om att lära sej saker utantill, utan att kunna hitta i och kunna tillämpa lagtexten - sånt brukar jag vara rätt bra på! ;)

Den andra kursen som också började idag verkar döööökul: 3D-modellering och animering! Har bara kikat lite på den kursen ännu, för jag måste få iväg min slutrapport för sista vårterminskursen först. Fick förresten ett fantastiskt omdöme på entreprenörsprojektet och känner mej jättenöjd över min insats där. "Jag är imponerad!" slutade omdömet, så kan man känna sej annat än smickrad?

..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar