söndag 28 juli 2013

Tung stämning...

Sådär ja... I fredags blev jag klar med stämningsansökan gällande nytt umgängesavtal. För naturligtvis kom vi ingenstans med förslagen jag skickade! Jag gav ändå dåren 3 olika förslag, men icke. Han svarade efter nästan 2 veckors betänketid och godtog då i princip ENBART det som var till hans fördel. Att t.ex förtydliga att midsommar ska ingå, såsom avtalet egentligen SKA tolkas, ville han absolut inte godta - trots att det var en av få saker han godkände då jag försökte ändra avtalet förra året. Därefter har han inte svarat på fler mail och eftersom jag satte en deadline på möjligheten att komma överens innan jag skulle låta det hela gå vidare, var det bara att ta tag i det direkt. 40 timmar senare hade jag en niosidig skrivelse med en redig lunta bilagor klart - totalt blev det 1/2 kg papper som skickades iväg igår. Pust...

Gissar att killarnas pappa kallt räknade med att jag inte skulle gå vidare med detta, då jag aldrig under dessa år sen separationen orkat ta strid. Men nu får det vara nog!!! Vill han ha krig så ska han få det - det här är bara början! Grrrrrr...
  

..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar