måndag 26 maj 2014

Bara två kurser kvar!

För en dryg vecka sen presenterade jag mitt slutprojekt i vårens formgivningskurs och veckan innan då det gällde utställningsformgivningen. Kvar är nu fotokursen och textilkursen att fokusera på. Veckan som gick knaprade jag ikapp hälften av det jag halkat efter i fotokursen pga slutprojekten, så du bara en inlämning kvar innan portfolion ska färdigställas. Tror att inlämningen jag fick iväg i helgen var den tekniskt svåraste, då den handlade om tekniker jag aldrig jobbat med tidigare. Den jag håller på med nu handlar istället om öppna och slutna budskap, vilket är klurigt på ett helt annat sätt. En otroligt nyttig och lärorik kurs detta! Att vädret dessutom lockar ovanligt mycket till foto gör såklart inget alls, när jag nu för tillfället ägnar mej åt den saken på heltid... ;)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar