tisdag 14 februari 2017

Keep it smpl's utmaning - dag 1

Hm... Insåg just att jag anmälde mej till Keep it smpl-utmaningen som var i januari, men glömde alldeles bort att följa den. Jag som sett fram emot lite draghjälp för att rensa lite i kaoset här. Men jag ju faktiskt göra det nu istället vetja! =)

Vill du hänga på du med, så hittar du utmaningen här.

Idag skulle jag gå igenom och rensa bort 1-2 saker som jag retat mej på. Hm... Här fick det helt enkelt bli lite av alla flikar jag samlat på mej. Kan ju inte rulla om datorn förrän jag fått bort dessa, så verkligen nåt som stör mej! Startade med 586 flikar och en kvart senare var det 574 kvar, men fortsätter nog en stund senare ikväll också. Sakta men säkert heter det va?


..X..

PS. Fortsatte en stund till, så nu "bara" 560 flikar kvar. Haha...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar