onsdag 11 augusti 2010

På't igen då...

Tror rosorna gjorde susen! På söndag kväll hade jag ingen frossa och febern kröp sakta sin kos. Likaså huvudvärken. Och igår em fick jag plötsligt energin tillbaka! Wow...

För gissa om det kryper i mej? En och en halv vecka har jag tappat av tid som var avsatt för att få iväg huset. Som ett kolli har jag legat och inte ens orkat plocka i och ur diskmaskin. Jeeeesus, vad här såg ut. Ändå har mina småprinsar kämpat jätteduktigt! Dom har ju varit tvungna att själva laga mat och tagit hand om sin stackars mamma så gott dom kunnat. Tur att jag har dom va? :)

Det första jag gjorde var att ge mej på socklarna som inte kommit på plats ännu. Nu sitter ALLA golvsocklar där dom ska. Dessutom fick jag skåpsocklarna på ena sidan på plats och sågade till några passbitar. Är lite knökigt med skåpsocklar, när man som jag valt att stoppa in sockellådor överallt där det går. Men fick till det bra och ska ge mej på resten imorgon. Dessutom har jag nu bara en av passbitarna kvar att såga till!

Idag har jag dessutom målat knutar ute och röjt ur källaren. Trodde inte jag hade nånting därnere, men ändå blev det många vändor upp och ner för backen med bråte. Måste få hjälp att slänga ut den gamla tvättmaskinen oxå! Puh...


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar