onsdag 27 november 2013

Sluttampen av terminen

Galet mycket att göra såhär i slutet av terminen.

Nästa vecka ska vi t.ex redovisa formgivningsprojektet och det har jag medvetet hållt igen lite med, för att inte halka in i första-tanken-spåret som jag brukar kunna vara duktig på. Nu har jag verkligen försökt hitta inspirationsbilder etc att ha till redovisningen, innan jag börjar gå in på detaljnivå i själva projektet. Grunden är klar och skisserna går framåt. Behöver grotta ner mej i lite materialsök och konstruera mönster. Kanske borde jag satsa på att sy i toilé först, så jag ser att passformen blir bra? Men nu är det bara en vecka kvar - EXAKT! Och ska hinna fixa presentationen och rapporten också... pust...

Direkt efter den redovisningen har jag en tenta och sen 3 andra rapporter som ska vara klara den veckan. Och ytterligare en slutuppgiftsrapport veckan efter det. Hjäääääääälp!!!!


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar