söndag 1 december 2013

Gul-orange naglar????

Nu är det nåt som är riks-knas! Mina naglar är plötsligt gul-orange - sådär som dom kan bli ibland när man skalat en apelsin, men det har jag ju inte gjort. Upptäckte det i morse när jag satt i stallet och åt frukost medans hästarna mumsade i sej sitt hösilage. Började fundera på om jag hållit på med nåt eller ätit nåt som kan tänkas påverka, men icke. Däremot har vattnet hemma varit ganska mycket järn i på sistone och bytte därför filtret härom dagen. Men kan naglarna bli så av att dricka järnrikt vattnet? Kom på att jag igår även tyckt att mitt hår plötsligt sett mörkare och rödaktigt ut. Mycket skumt! Har i och för sej känt mej lätt åksjuk senaste 2 veckorna (blev när jag åkte tåg och har sen inte gått över helt) och haft ont under vänster revben till och från. Undrar om det kan ha nåt samband? Blir inte dirket klokare av att googla, för nagelsymtomen tycks mest handla om lungproblem, men lungorna har jag ju inte haft problem med. Fattar ingenting - nån som har en susning vad det kan va???


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar