fredag 2 oktober 2015

#FunFabLife dag 14

Ok, då var det dags för en sån där obekväm utmaning igen då. För nej, jag älskar inte mitt liv. Jag älskar delar av det, men alldeles för många primära behov som fattas för att jag ska kunna stå för att jag älskar mitt liv. Pengar har jag ständigt brist på och varje räkning ger mej ärligt magont. Tid är en annan bristvara som inte direkt underlättar att lösa problem ett. Bilen är fortfarande trasig, vilket inte kan åtgärdas pga pengabristen. Mina tänder håller typ på att falla i bitar, eftersom jag inte har råd att åtgärda dom. Någon kärlek har jag inte heller i mitt liv, då mannen i mitt hjärta både lämnat mej och verkar flippat ur fullständigt. Umgås heller inte särskilt ofta med vänner, vilket känns trist och ensamt. Ändå... Skolan är fantastiskt rolig och tar mej sakta med säkert i rätt riktning. Där möter jag också många fantastiska människor och träffar nya vänner. Mitt hus älskar jag, även om det är en hel del jag skulle behöva fixa. Mina ungar är underbara och tar ständigt stora steg i rätt riktning. Och möjligheterna jag på sistone fått och som helt klart hjälper mej i rätt riktning är verkligen superroliga att få vara del av. Så mycket i mitt liv älskar jag i alla fall!

#FunFabLife-utmaningen dag 14 - check! :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar