måndag 12 oktober 2015

Slutuppgiftsarbete igen då!

Hjälp, nu börjar det bli sådär hysteriskt igen! Mitt i slutuppgiftsarbetet för pågående formgivningskurs och funkade inte alls som jag tänkt med trycket. Det ser typ ut som om jag tagit tandkräm och målat med, dvs inte alls snyggt! Gaaaah... Ville ju ha svart redan från början, men den var slut på skolan så tänkte att det skulle kunna funka med grått istället. Och det kanske det hade gjort om inte den vita färgen som fanns att blanda med varit så klumpig. Har nu försökt tvätta ur så mycket som möjligt av trycket med kallvatten (värme fixerar färgen) och beställt egen svart färg. Hoppas bara jag hinner få den så jag hinner trycka också. Ska ju sy och göra en presentation också! Sen är det ju det där med rapporten också... pust...


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar