måndag 15 maj 2017

Provsmakat ost =P

Nice! Brukar via testföretaget Smartson få prova olika produkter med enda motprestationen att jag ger nån slags omdöme på produkterna. Oftast har jag valt att lägga omdömet på deras omdömessida, men tänkte att jag skulle ta det här istället den här gången.


Produkten jag nu fick testa var Boxholms Ekologiska ost, som enligt förpackningen sas vara en krämig ost. Då jag annars oftast köper Grevé av nåt slag vet jag inte om just ordet "krämig" är nåt jag kan skriva under på, då jag snarare upplevde denna som en lite "torrare" ost än jag normalt brukar köpa. Osten var dock mycket smakrik och god, utan att för den skull vara stark. Att den är ekologisk är såklart ett stort plus också. En ost jag antagligen aldrig kommit på att prova om jag inte varit testpilot, men blev glatt överraskad av och säkerligen kommer köpa i framtiden. Prova den du också vetja! :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar