onsdag 24 april 2019

Rensande i hamsterboet


Jag blir galen på alla saker jag samlat på mig genom åren och har därför försökt rensa ut och sälja en del. Dessvärre har den lokala säljmarknaden inte direkt varit någon framgång, så nu har jag börjat lägga allt på Tradera igen. Jag dissade ju dom när dom började styra hur vi som säljer ska ta betalt och jag inte längre kunde få pengarna till min PayPal, utan måste ha dom insatta på bankkonto. Irriterande när dom ska styra över den saken, men där fick jag ju i alla fall prylarna sålda så nu kör jag annonserna parallellt. Fick nu äntligen lite barnkläder sålda via Tradera, så det kanske inte var så dumt att lägga in där också? Men... Vinnarbrevet kan jag inte längre formulera och köparna får därför info om att dom kan swisha pengar, vilket blir svårt när jag inte har swish. Såååå korkat att jag inte kan ändra, när Tradera samtidigt hänvisar köparna att swisha direkt till säljen - trots att jag INTE varken valt swish som utbetalningsalternativ eller ens lagt in ett mobilnummer. Jaja... Köparen och jag löste det i alla fall! ;)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar