torsdag 30 januari 2020

Och där föll tyvärr MissHosting platt!









Satt med ekonomiarbete idag och insåg då att jag fått betala hela 28% mer för sista domänen jag flyttade till MissHosting. Gick då in på deras hemsida för att se om dom verkligen höjt sådär galet mycket, eftersom jag har ytterligare ett gäng domäner som ska flyttas. På sidan stod precis som tidigare 109kr plus moms, men jag hade fått betala 139kr plus moms. Mailade dom angående detta, då jag antog att något bara blivit fel. Men icke! Ordinarie nyregistrering kostar 109kr, men förnyelse kostnar tydligen 139kr numera??? Snacka om vilseledande!!! Och ingen som helst info till oss som redan har domäner hos dom om att prisplanen ändrats? Gaaah... Jag som varit så nöjd med dom innan och tänkt flytta företagets alla domäner dit, men bara att börja leta annan registrar - igen!











 
..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar