lördag 7 mars 2020

Smartson-testar igen...


Var dags för ett nytt Smartson-test igen! Länge sen sist nu, så kul att få prova lite nytt igen. Den här gången är det Arla's Kvarg som ska testas och jag har fått en hel hink med kvarg för testet. Redan i ansökan fick jag välja vilken smak jag ville testa och valde då blåbär. Hinken hämtade jag sedan ut på ICA Maxi mot en kupong från Smartson och idag var det dags att öppna hinken. Och som första test blev att ha kvargen på kladdkaka!

Kvargen hade som du ser fin färg. Den hade delat sig lite i burken när jag öppnade, men behövdes bara röra om lite så såg den slät och fin ut igen. Smaken var mild och god, men eventuellt hade jag velat ha den lite sötare för just den här provningen med kladdkaka. Hade dock varit lätt att bara röra ner lite socker om jag tänkt på den från början. Passade riktigt bra ihop med kladdkaka i alla fall! =)



..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar