söndag 24 oktober 2010

Lästips!


Är du som jag lite insnöad på genren "självhjälpsböcker"? Då kan jag varmt rekommedera denna: Sanna Ehdins "Finn din inre styrka". Sanna är en fantastisk människa med ett förflutet som läkare och är nu författare till ett antal inspirerande böcker. Det här är inte hennes senaste (den handlar om energikoder), utan denna kom ut förra året. Inte mindre aktuell för det!

Här får du insikt om hur du själv väljer det liv du lever. Hur din inre styrka kan förändra det som inte varit bra. Och ja, visst var jag en bit in i denna bok när jag tog beslutet att vända upp och ner på mitt liv. För ibland måste man inte bara fundera på vad det är man vill här i livet, utan göra nåt åt det oxå!

Nu ser jag fram emot Sannas nyaste bok som jag naturligtvis bara MÅSTE läsa!


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar