onsdag 15 februari 2012

Skolavslutning

Då var den här delkursen slut. Middag på thailändsk restaurang ikväll och hejdå till alla... Eller iaf till dom mest nitiska i klassen, för självklart var det bara dom som var med ut och käkade. En sjukgymnast som kommer jobba med personlig utveckling och coaching, en tekniksäljare som kommer fortsätta som sin egen, en som redan dragit igång med sina excel-utbildningar på olika företag, en sydanerikanska som jag dessvärre inte vet vad hon skulle göra och så jag, som bara läst del av hela kursen eftersom den i många delar var samma som den jag blev klar med i höstas.

Nu är frågan vad jag ska göra istället? Mediekommunikationen och projektarbeteskursen på distans var ju allt annat än till belåtenhet, så antingen får jag hitta alternativ till dessa eller kanske satsa på universitetet istället? Ja, jag vet att ansökningstiden är över för länge sen dit, men till restplatserna går det visst fortfarande söka... :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar