söndag 5 mars 2017

Keep it smpl's utmaning - dag 7

 Dag 7 var utmaningen att rensa en hylla, men valde en låda i ateljén istället. Ska jag få någon ordning där inne måste jag nog först strukturera upp lådorna. Lådan jag valde var precis som mina andra lådor helt full. Projektet tog 30min, men då hade jag gått igenom allt där i. En del slängdes, annat flyttades till en mer motiverad plats och nu är lådan knappt halvfull. Finns däremot annat i ateljén som ska ner där sen. För att få ordning är planen att lådorna ska vara märkta också, men eftersom jag inte riktigt vet hur ännu satte jag helt enkelt upp en notislapp med notering om vad som finns i den nu genomgångna lådan. När alla lådor är genomgångna räknar jag såklart med att fixa en mer permanent märkning istället. Hehe...


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar