måndag 16 september 2019

Beställt från Matsmart för första gången...


Jag har länge övervägt det där med att beställa från Matsmart, men tidigare inte kommit längre än till själva tanken. Ett par gånger har jag visserligen varit in på deras sida förut, men inte varit tillräckligt med intressanta produkter. Gillar deras idé med att minska matsvinnet genom att sälja produkter som butikerna inte vill ha på för kort hållbarhet. Tycker det är smart att det bara är att hålla musen över bilderna för att se hållbarhetsdatum också, men ju kortare tid kvar desto billigare å andra sidan. ;)

Nu beställde jag i alla fall ett paket med lite smått och gott. Allt från varumärken jag brukar handla, men en del av produkterna har jag ändå aldrig sett/provat, bl.a en bearnais-sås jag tidigare aldrig köpt och soldatens veganska ärtsoppa har jag aldrig ens sett innan. Ska bli spännande att se om det var bra köp!


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar