fredag 12 april 2013

Hjälp vad trött jag är!!!!

Igår hade jag som vanligt en fullspäckad dag och kväll, med fullt tempo fram till middagen vid 22-rycket. Sen fastnade jag såklart med en film - trots att jag skulle upp tidigt idag - varför det bara blev ca 5 h sömn för min del. Härligt, när man hade ungefär lika många timmars forntida promenad i regnet att se fram emot. Massor av syre och massor av fysisk förbränning. Dessutom tärde nerkylningen pga det pissiga vädret en hel det, så sen kände man sej rätt mör.

Min tanke i bilen på väg hem var att slänga mej iväg till stallet direkt, så jag skulle ha det klart och kunna sova tidigt. Men just det ja... Jag har ju kvällsfodringen!

När jag körde för att hämta sonen i baskethallen kände jag mej helt groggy och då är stalltjänsten och middagen kvar. Jag hoppas jag inte kollapsar innan jag hunnit hem och i säng bara... Zzzzzz....


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar