söndag 16 juni 2013

Hysterisk vecka...

Hjälp vilken hysterisk vecka jag har bakom mej!

I måndags hade jag upprop och föreläsningar på två nya kurser. Samma dag var det sluttenta på en annan. Sen föreläsningar både tisdag, onsdag och fredag. Dessutom en massa att läsa däremellan...

Hade heller inget vatten första halvan av veckan. Så när jag fick delen som var paj med posten på onsdagen, var jag såklart tvungen att mecka med VVS hela den kvällen. Vid midnatt nån gång hade jag fått det hela att funka, så då var det bara att genast sätta på både tvätt- och diskmaskin. Och sen själv slänga mej in i duschen! Därefter har det varit till att tvätta varje stund jag kunnat, för tvättstugan var helt överbelamrad med smutstvätt och lådorna här uppe ekade samtidigt tomt. Men nu börjar balansen vad gäller tvätt att återställas så sakteliga.

Killarna hade skolavslutning på fredagen, men dom är nu så stora att dom absolut inte vill ha mej med. Tur det, för jag hade som sagt var föreläsningar hela den dan.

I helgen var det sen dags att ta farväl av en kär släkting... Usch! Men cermonin var fin och fick återse några jag inte träffat på väldigt länge och kändes bra att få ett avslut. Var ju ett tag sen hon dog nu... :'( Så R.I.P vackra du...


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar