lördag 1 juni 2013

Lördag på landet
















Känns lite konstigt att inte ha några fler träffar med ledarskapsgänget... Hade vår redovisning igår, så nu har jag bara en reflektion och inlämming av portfolion kvar innan kursen är helt klar. Sen ska jag skriva en tenta som jag sparat från marknadsföringen - samma dag som sommarkurserna börjar! Pust...

Efter förra nattens få timmars sömn var det skönt att få sova ut idag. Vi skulle ha släppt hästarna på sommarbete i morse, men någon av övriga hästägare hade svårt att vara med idag, så vi sköt på det tills imorgon. Passade ju mej rätt bra ändå! :)

I eftermiddags blev det en eftermiddag med familjen i vår vildvuxna trädgård. Gräset har hunnit växa sig vansinnigt långt, så det blev en del slående med lien innan det gick att köra med gräsklipparen. Tur att jag hade lite hjälp med det i alla fall, för det där med att slå med lie är jag väl ingen mästare på direkt...

Men nu har jag en lugn kväll alldeles för mej själv - killarna drog iväg på laserdoome och kommer inte hem förrän nån gång efter midnatt. Ett glas vin och lite ost framför TV'n nu då... Blir perfekt! :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar