tisdag 25 juni 2013

Power walkat och känner mej sååå duktig!

Räknas det som att man är igång med träningen igen, om man tränat hela 2 gånger på mindre än en vecka? =P I lördags drog jag och killarna ut på en 3,5km-runda för första gången på evigheter. Hade ätit massor på midsommarafton och dessutom tryckt i mej en räkmacka på lördan, så det kändes liksom dags. Ruskigt otränad tog sträckan hela 40 minuter och jag var helt slut efter. Men när jag slutat eftersvettas körde jag lite coreövningar också och kände mej såååå duktig. Bävade mej dock för träningsvärken jag förutsatte skulle komma, men förvånande nog har jag knappt känt av den... =)

Idag tyckte jag det var dags igen, men kände inte för samma vända som förra gången och valde därför att gå efter tid istället. Eftersom det tog 40 minuter i lördags, bestämde jag att jag vänder efter 20 minuter istället. Sen mätte jag upp sträckan och hade faktiskt förlängt med mer än ½ km! Inte illa va? ;)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar