tisdag 29 september 2015

#FunFabLife dag 11

Jahapp... Idag skulle jag fundera över vad jag verkligen tycker är roligt och vad som egentligen hindrar mej. Vad som hindrar mej är nog egentligen bara två saker, men dessvärre rätt primära sådana. Nämligen: TID och PENGAR! Men så var det det där med vad jag tycker är kul, så här kommer min "fun list":
  • att rida och pyssla i stallet
  • att sjunga
  • att dansa
  • att umgång med vänner och familj
  • att gå på bio
  • att gå på konserter
  • att skapa
  • att gå på café
  • att äta på restaurang
  • att fixa i trädgården
  • att inreda
Bonusuppgiften var att göra något från listan, men att pyssla i stallet, umgås med familjen och att skapa är ju faktiskt tre saker jag gör nästan varje dag så...

#FunFabLife-utmaningen dag 11 = check! =)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar