måndag 21 september 2015

#FunFabLife dag 3

Hmmm... Den här dagens #FunFabLife-utmaning funkade faktiskt inte alls! :/ Mycket kan jag göra, men ljuger det gör jag liksom inte. Utmaningen gick nämligen ut på att skrika ut "Jag älskar mitt liv" och det kan jag tyvärr inte riktigt stå för i nuläget.
  • Ekonomi suger
  • Bilen är trasig och kommer kosta massor att fixa
  • Tänderna är totalt kass och går sönder en efter en
  • Min stora kärlek verkar bara bli allt mer urflippad och lyser med sin frånvaro
  • Dessutom fick yngsta sonen riktigt psykbryt ikväll för att jag är tvungen att åka till skolan tidigt imorgon när han tydligen räknat med sovmorgon (kanske borde förankrat hos mej först i och med han är beroende av skjuts?)
För att peka på den mest tydliga skiten just nu...

Så... Jag kan faktiskt bara stå för "Jag älskar delar av mitt liv" som det är just nu!

#FunFabLife dag 3 = fail


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar