fredag 22 februari 2019

Det där med dejtingsidor...


Hahaha... Kom idag på idén att kolla hur det stod till på dejtingsidorna jag har profil hos. Är bara in på dessa väldigt sporadiskt, så har väl gått nån månad sen jag var in sist. Började med att gå igenom och rensa mailen dit aviseringarna kommer och det tog typ en eeeeevighet. Galet mycket skräp att gå igenom! Sen kollade jag in vad det var för några som mailat eller ville ses och hjälp så många gubbs det var där. Alltså... Nej, jag är inte intresserad av "gubbar". Och nej, jag är inte intresserad av snubbar med rakade skallar heller (ja, jag vet att en del inte har så mycket val, men funkar tyvärr inte för min del). Och näää, inte heller det numera übervanliga helskägget är nåt jag går igång på. Var är alla killar/män MED hår på skallen och en haka värd att visa upp? Finns det kanske inga drömprinsar på dejningsidorna? Fast det är klart - dom snubbarna behöver antagligen inte hänga på dejtingsidor för att träffa nån att dejta! Lol... Men jag behöver ju uppenbarligen bli påmind emellanåt om varför jag är inte tittar in där så ofta och nu har jag åtminstone inget behov av dom sidorna på ett tag igen. ;)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar