måndag 25 februari 2019

Ekonomidag...


Idag har jag jobbat med företaget största delen av dagen. Tyvärr inte med det kreativa, utan med inte fullt lika roligt ekonomi- och inköpsarbete. Tillhör liksom det fåtal som fortfarande bokför med bok och inte digitalt, så tar lite tid. Tyvärr har jag för lite intäkter ännu och dessutom i kombination med ganska många bokföringsposter, vilket gör att gratisprogrammen jag hittat inte räcker och har inte råd att betala mer än det jag gör nu för böckerna. Det stora problemet är däremot att det är ett himla letande när jag behöver ny bok, för dom säljs inte direkt i varenda bokhandel längre. Så det fick jag roa med med att leta efter idag också, men hittade till sist. Och det där med att köra manuellt är nog inte så dumt ändå - även en kreativ hjärna behöver ju få jobba med annat ibland också! ;)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar