tisdag 5 mars 2019

Ryggskott!!!


Min kropp är verkligen inte gjord för att vara stilla! Har legat nedbäddad sedan i söndags, sånår som på när jag varit i stallet och gjort det allra nödvändigaste. Ikväll gick det dock sådär, för ryggen bara small till när jag skulle lyfta vattenhinken och jag skrek rakt ut. Hästarna slutade tugga allihop och tittade undrande på mig genom boxgallren. Med stor möda lyckades jag till sist få in hinken i boxen, men smärtan gjorde mig både illamående och yr. Kämpade med det sista jag var tvungen att fixa, men hoppade över det mesta. Att ta sig in i bilen var en pärs och likaså att ta mig ur den hemma. När jag lyckats få av mig ytterkläderna kände jag hur allt bara försvann runt mig, men hann slänga mig ner i soffan innan jag svimmade helt. Yr, illamående, kallsvetig och med kraftiga smärtor i svank och höfter blev jag därefter liggandes och nu bävar jag mig för hur jag ska kunna ta mig upp till sängen... Snyft!


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar