måndag 7 juni 2010

Hus, hus, hus...


Många timmar blev det i bilen igår. Var inte hemma förrän seeeeent! Hade 4 planerade visningar och roade mej sen med att titta utvändigt på objekt som jag inte sett än. Ett av husen det var visning på är fortfarande intressant - det som redan innan var en favorit! Det låg i en liten by, så chansen att kidsen ska hitta kompisar såg ljus ut där. Huset var dessutom i mycket gott skick (även om jag såg en del potentialer jag skulle vilja ändra) och det bara skulle vara att flytta in. Dessutom ligger det åt rätt håll om jag skulle få jobbet som hittills är det enda jag sökt. Men fler favoritställen finns som jag än så länge bara sett utvändigt...

Banken ringde förresten idag för att boka möte, men naturligtvis när jag höll på att röja i stallet och glömt ta med telefonen. Vi måste gå igenom hur vi gör med ekonomibitarna i skarven mellan försäljning och köp. Jag har ju aldrig sålt nån bostad förut, så jag är inte så insatt i hur man gör i såna här lägen. Jag hoppas hon ringer imorrn igen!

Men nu ska gosas lite med småkillarna här! :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar