lördag 12 juni 2010

Lördagsfix med killarna


Underbara ungar! Idag har dom städat sina rum jättenoga, eftersom dom kommer vara borta några veckor fr.o.m imorron kväll och jag förhoppningsvis kommer ta hit mäklaren för fotografering under den tiden. Gäller att dom får börja jobba med detta om jag hinna få sålt någorlunda snabbt. Och sommaren är bästa tiden att göra reklam av det här stället gissar jag...

Själv har jag pulat med det sista på köksfönstren som nu äntligen är klara och spikat upp lite elkablar. Nu ska jag fortsätta med passbitar och socklar runt köksskåpen...

Dessutom blev det ytterligare ett gäng mindre prylar som fotograferades för att kunna slänga ut fler annonser. Ska kolla vad det kostar att hyra ett loppisbord också - en hel del är sånt som lätt går sönder om man skickar. Tungre grejor får man väl kräva avhämtning av antar jag.

Kvällen tillbringade vi, efter en god middag, här i soffan tittandes på Mr Bean-filmen på TV. Jättemysigt! Minstingen skrattade så han nästan kiknade av filmen... Men nu sover sötisarna och jag sitter med ett glas vin och lägger in annonser på prylarna jag fotade under dagen. Många bäckar små... :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar