lördag 19 juni 2010

Mindre tid & högre tempo

En hel vecka utan uppdateringar här? Hmmm...
Får väl skylla på att det är för att jag är tillbaka på jobbet sen i måndags och haft mer än fullt upp all tid jag varit ledig. Ska ju hinna måla, leta hus och jobb, röja i allt jag samlat på mej, sätta ut annonser och bevaka dessa, gräs ska klippas, fixande av hagar mitt i allt oxå och hade dessutom ett inplanerat möte som krävde stort engagemang. Och jag som normalt sett är extremt stresstålig är sen jag kom tillbaka på jobbet nu väldigt lättstressad - DET är läääääskigt! Ingen erfarenhet jag gjort tidigare lixom...

Självklart resulterade denna stresskänslighet i att jag mitt under det jätteroliga mötet plötsligt fick migrän med aurasymtom. Jag som till och med hade personen jag helst av alla tittar på framför mej och allt... ler...

Köket börjar se kanonfint ut, men det är fortfarande en del fix kvar där innan jag vill släppa in mäklaren för fotografering. Verandan är oxå snart klar, men måste absolut göra nåt åt farstun oxå - första intrycket är ju så viktigt säger dom! ;)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar