tisdag 29 juni 2010

Sjötomt??


Märkligt det där när bonden väljer gröda efter vilka EU-bidrag som är högst. Plötsligt får då åkrarna en annan färg än dom brukar. Här vaknade jag idag och trodde jag fått sjötomt! Jeeesus så BLÅTT!! Men naturligtvis var det bara linen som slagit ut i blom. Oljeväxt som sagt var...

Har i och för sej en förkärlek för sjönära hus, trots att jag varken brukar åka båt så värst ofta eller badar mer än när det är VARMT i vattnet. Tror det har nåt med luften att göra! Bor nu ca 2km från vatten och längre än så vill jag nog inte ha, men så här som på bilden vore inte så dumt va?

Många av husen jag tittat på har legat bara några hunda meter från vatten och ett av favoritställena just nu har både pool och damm på tomten. Och i em blir det till att bli klibbig i bilen igen, för jag har ett antal visningar ikväll. Naturligtvis lika långt bort som vanligt... Men idag får jag kanske sällskap fick jag nyss veta. Nice!

Bäst att ge mej på bilen igen då - den är ju jättelortig igen! Och känns som sagt var bättre med roadtrippar i en ren bil...


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar