måndag 26 juli 2010

Sura bilar är inget kul!

Jahaaa... Så var det dags för bilen igen då! Morr... fräääääs... Tycker inte om några dagars regn och vill INTE starta. Efter en timmes pillande för att försöka få den att tända var det bara att slänga sej iväg till bussen istället. Hade jag missat den hade jag varit tvungen att vänta 2 timmar på nästa!

2½ timme senare var jag på jobbet, där kunderna precis som min bil insett att vädret slagit om. Kunder, kunder, kunder. Överallt kunder och knappast tal om att få lägga dagen på kontoret som det var tänkt. Kul att vi säljer, men har en massa strul att ta hand om och jobbar ju bara den här veckan. Men, men...

Blev hämtad av en gammal kompis och tog en fika nere vid vattnet. Mysigt där nere...

Sen fick jag skjuts hem och vi surrade vidare i mååååånga timmar! Konstigt vad man har mycket att prata om med vissa - oavsett hur ofta eller sällan man hörs. Men kanske är därför dom är ens vänner? :)


..X..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar